Praca dla pokojowej w Polsce

Dodano 28 kwietnia 2022

15-18 PLN / na godzinę

PLN 3200 - 4000 netto

USD 814 - 1018

UAH 29091 - 36364

EUR 742 - 928

15-18 PLN / na godzinę

Krótki opis:

Wszystkim zainteresowanym osobom poszukującym pracy na stanowisku pokojowa w Hotelu, oferujemy pracę w Polsce na bardzo dobrych warunkach. Nasza firma działa na rynku HR od 2009. Przez te kilkanaście lat tysiące ludzi z całego świata podjęła pracę za pośrednictwem nas w Polsce i Europie. Zapraszamy również i Ciebie do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.

Na czym będzie polegać Twoja praca ?

Utrzymuje w nienagannej kondycji i czystości pokoje wynajmowane klientom hotelu lub obiektu o podobnym charakterze prowadzonej działalności; sprząta pomieszczenia ogólnodostępne zaplecza oraz ciągi komunikacyjne w hotelach zgodnie z wymogami i standardami hotelu.

Oferujemy:

  • w pełni legalną pracę w Polsce na podstawie zezwolenia na pracę i wizie roboczej
  • uzyskanie karty pobytu na terytorium Polski
  • wynagrodzenie od 15 do 18 zł na godzinę netto (3 200 – 4 000 zł miesięcznie)
  • darmowe zakwaterowanie i obiad w hotelu
  • organizację całego procesu wizowego
  • odbiór z lotniska w Polsce i zakwaterowanie w obiektach noclegowych WORKSOL Group
  • opiekę anglojęzycznego koordynatora w Polsce
  • darmową opiekę medyczną w Polscedarmowa odzież robocza

Wymagania:

  • sprzątanie pokoju hotelowego pod nieobecność gości oraz przygotowywanie pomieszczeń do przyjęcia nowych gości, w tym zamiatanie i odkurzanie, mycie i polerowanie podłóg, odkurzanie dywanów i wykładzin podłogowych; odkurzanie, mycie i polerowanie mebli i innego wyposażenia w pokojach hotelowych;
  • sprzątanie i dezynfekowanie łazienek i toalet;
  • dostarczanie i wymienianie pościeli, ręczników, środków czystości i innych elementów wyposażenia pokoju, słanie łóżek itp.;
  • zbieranie śmieci i opróżnianie pojemników na odpadki w pokojach hotelowych;
  • dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wyposażenia i urządzeń zainstalowanych w pokoju hotelowym, informowanie przełożonych o brakach i usterkach w pokojach;
  • zgłaszanie i odnoszenie do recepcji rzeczy pozostawionych przez gości hotelowych;
  • przekazywanie do pralni i odbieranie z pralni pościeli hotelowej, ręczników, firan, zasłon, itp.;
  • utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach ogólnodostępnych i w podręcznych magazynach (np. korytarzach, hallach, windach, klatkach schodowych);
  • przestrzeganie zasad etyki, ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy.
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Masz pytanie?